Stine Ailin -
Forside Add meg Om meg Kontakt

Slik ser maten min ut ilpet av en dag, og det har den gjort i 4 mneder // Dietten min



Most avokado med mais, og litt salt og pepper. Sjelden jeg bruker ekstra salt p maten, men jeg gjorde det n. Men salt er ikke bra, unng det s mye som mulig!! Avokado er egentlig ganske feit, men sunt fett, og jeg spiser jo ikke mengder av det. Jeg varierer ogs med cherrytomater p toppen av den moste avokadoen. Eller s spiser jeg ost med paprika. Og jeg veksler mellom to typer knekkebrd. Det ene er ekstra grovt, slik at jeg holder fordyelsen igang. I tillegg er det ene knekkebrdet ekstra proteinrikt. Det er fra Synnve, og inneholder sesamfr blant annet.

Og de rde linsene mine!! De spiser jeg ikke hver dag. Par ganger i uka. For jeg er brutal. Holder kalorinivet mitt s lavt som overhodet mulig, uten at det skader kroppen.

  • Den nye Stine. Bilder. Og dette spiser jeg for miste alle kiloene.



    Etter jeg sluttet med kjtt, (som var i begynnelsen av mars), alts snart 3 mneder siden, s har kiloene rast av.

    Jeg trener ogs hver dag, noe jeg har gjort i 3 mneder, og jeg lever p en streng diett, pluss kosttilskudd.

    Jeg har sluttet med suppe, da det for min del bare blir undvendige kalorier, siden jeg fr i meg det jeg trenger.

    S dette spiser jeg hver dag: Knekkebrd med mye kostfiber. Avokado, paprika, mais, tomater. Og litt gulost, og linser og bnner.

    Jeg drikker cola zero, vann, og kaffe.

    Kosttilskuddene jeg tar: omega 3, jern uten animalske stoffer, multivitamin, magnesium, C vitaminin, D vitamin, og B vitamin.

    Jeg har ingen mangler og masse energi. Jeg har ikke spist noe sukker, pasta, brd, ris, frukt, poteter, snacks, kaker, etc. siden januar. Og jeg har ikke gtt p en eneste sprekk.

    Premien er jo at jeg har god helse, energi, fr masse frisk luft hver dag, overskudd til vre en god kone og mamma, og jeg kan kjpe akkurat de klrne jeg vil!!!!

  • Slik ser jeg ut n // Kommer inn i alle de gamle klrne igjen



    Ja, jeg grt noen gledestrer igr. Jeg ser ikke selv hvor mye jeg har gtt ned i vekt, men det gikk liksom litt opp for meg igr kveld da..Jeg prvde den ene jeansen etter den andre, i strrelse 36, og jeg fikk sren meg p meg alle klrne. Bukser, kjoler, shortser, bikinier. Alt. Etter all treningen fortjener jeg det virkelig. Det er s verdt alt strevet.

    S igr ga jeg bort alle klrne jeg har brukt i disse siste rene som formfull, (for ikke snakke stygt om overvekt) s n er det bare klr igjen fra jeg var 25 r, haha :p

    Jeg setter meg selvflgelig ikke ned n, og tror at jeg har ndd mlet, og at jeg bare spiser som fr, og slutter trene. Nei, jeg fortsetter og trene hver dag, og g p diett. Jeg skal enda ned 10 kilo.

    Jeg var hos en kostholdsekspert idag. Hun sa at dietten og treningen min var lystbetont, og sa ogs at jeg fikk i meg riktig nringsstoffer. S da fortsetter jeg og kjrer p. Det er s fantastisk gy, og gir meg bare enda mer motivasjon!!!

  • Hva jeg spiser til middag nr jeg er p diett



    Rde linser. Som regel blir det disse linsene. Dette bildet tok jeg nuu. Masse proteiner, super sunt! Er produkter fra Go green jeg bruker. Jeg spiser ikke kjtt, s dette er et alternativ. Men det er ogs viktig f i seg nok jern nr man ikke spiser kjtt. Jeg tar jerntilskudd for vre p den sikre siden. :)

  • Jeg har ftt skikkelig kjeft for vekttapet mitt



    Som dere vet har jeg gtt ned i vekt, veldig mye ogs. Men som folk sier; det har gtt fort! Vel, det har ikke det. Jeg har brukt 4 mneder p g ned 15 kilo.

    Folk tror jeg har gtt ned 20 kilo, men nei, jeg er fortsatt, for si det p en pen mte; formfull!

    For 2 dager siden fikk jeg en peptalk som varte 1 time. Nr ble det greit? Jeg fikk beskjed om stoppe. Jeg vet at vedkommende, som jeg ikke vil henge ut med navn, bare vil meg godt. Men jeg har det godt. Jeg er sunn og frisk. Jeg trener hver dag og spiser sunn mat! Jeg er glad, full av energi, og lever sunt.

    Men jeg fikk beskjed om stoppe, vedkommende var kjempe sinna, og slo handa i bordet. Det er da min kropp og jeg som skal trives med den. Jeg har fortsatt 10 kilo igjen som skal vekk. Om min trivselsvekt er 58 kilo, s la meg n mlet mitt. N er det bare 4 uker til bikinisesongen, og jeg skal kjre ekstra hardt p disse ukene!

    S lenge det gjres p en sunn og riktig mte, s er det ikke noe galt i ha et ml, og jobbe mlrettet for oppn drmmen sin. Aldri la noen stoppe deg!!!

  • Vegetarianer i over 2 mneder, og treningsnarkoman



    N har jeg ikke spist kjtt siden helt i begynnelsen av mars. Jeg har trent hver eneste dag i snart tre mneder, og har levd p en diett siden januar. Ikke smakt sukker, frukt, brd, poteter, ris, pasta etc. siden januar. Til onsdag skal jeg i mte med en kostholds ekspert, for forsikre meg om at jeg fr i meg alle vitaminene jeg trenger. Det skorter ikke p energien iallefall, s jeg tror jeg fr i meg riktig ernring.

    Jeg fr kombinert det med jobb. Jeg er p jobb 3 dager i uka, og fr alltid til trene etterp. Jeg tar veldig ofte med meg Matheo og vogna og lper. Det er s deilig kjenne at jeg ikke blir andpusten av g opp bratte bakker lenger. Det er deilig at klrne blir for store, at jeg kan bruke gamle klr igjen, at Matheo har en mamma med mer overskudd, at jeg sover som en stein om natta, og at jeg fler meg uthvilt p dagtid.

    N vet jeg hvorfor det er s stort fokus p kosthold og trening. Det er klisje, men riktig kosthold og trening gir livet mening!

  • Les mer i arkivet August 2016 Juli 2016 Juni 2016
    hits