Her er kostholdet som har gitt meg et vekttap på over 20 kilo. Selvfølgelig kombinert med trening (Stine Ailin)
Forside Add meg Om meg Kontakt

Her er kostholdet som har gitt meg et vekttap på over 20 kilo. Selvfølgelig kombinert med trening



Delikatess sesam. Blant de groveste knekkebrødene, som faktisk smaker kjempe godt! Høyt fiberinnhold, greit med protein, og ikke minst lavt kaloriinnhold! 35 kcal per knekkebrød! Nøkkelhulls merket.

Mais. (Nøkkelhull). Greit med kostfiber i skallet på maisen, også b vitamin og magnesium for å nevne noe!

Avokado. Elsker avokado. (Nøkkelhull). Jeg spiser en om dagen. Moser med gaffel, smører på knekkebrødet, og strør over mais! Det er så godt!

Avokado er en feit frukt, men sunt fett! Det er så latterlig mye vitaminer og mineraler i denne frukten at jeg kan ikke begynne å liste det opp. Søk det opp! Utrolig bra for deg! Men 1 avokado om dagen holder.

Cottage cheese. (Nøkkelhull). Startet med det nylig. Som en erstatning for all gulosten jeg har spist. Dette er mye sunnere! Lavt fettinnhold, og masse protein! Jeg spiser jo ikke kjøtt, så må passe på å få dekket proteinbehovet. Normalt kjøper jeg den store boksen som heter mager cottage cheese, som bare inneholder 2% fett. Den originale på bildet har 4% fett.

I starten likte jeg ikke cottage cheese, og måtte ha på kanel. Men nå har jeg blitt tilvent smaken, og synes det nesten minner om usukret risgrøt i smak og konsistens. Så kanelen er borte. Og jeg spiser det på knekkebrødet med god samvittighet.

Paprika. (Nøkkelhull). Normalt sett hadde jeg det alltid på gulosten. Nå har jeg kuttet ut gulosten, men klarer ikke gi slipp på paprikaen. Og det gjør jo ingenting. Er jo bare sunt. Deler opp, og spiser det som det er. Inneholder masse C vitamin. Mye mer enn i appelsin.

Dette spiser jeg. Verken mer eller mindre. Ingen tror meg når jeg sier jeg ikke blir lei. Men jeg blir ikke lei. Seriøst!

Litt ensformig kosthold, ja. Jeg er nøye på å ta kosttilskudd. Jeg tar omega 3, B vitamin, C vitamin, D vitamin, multivitamin, magnesium, jern og kalsium vedsiden av (har et eget innlegg om kosttilskuddene mine).

Jeg har ingen vitaminmangel eller noe som helst. Jeg spiser ikke sukker, ikke kjøtt. Bare dette, inkludert kosttilskudd, og en god del kondisjonstrening (løping). Slik har jeg levd i snart 9 måneder. Jeg har gått ned noen og tjue kilo, fått tilbake energien og livsgleden!

  • Ingen kommentarer



    Skriv en ny kommentar

    hits